Pytania i odpowiedzi

 Jeżeli masz pytania dotyczące zakupów w naszym sklepie możesz skontaktować się z nami telefonicznie lub przez adres e-mail. Prosimy zanim to zrobisz, sprawdź czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się przypadkiem poniżej. Przygotowaliśmy tutaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

 
 
   
Skorzystaj z:  formularza kontaktowego
Wyślij email: poland.office@dolcezza.com
Zadzwoń: +48608710859
 
  

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś zainteresowana tym produktem, daj nam znać klikając przycisk 'Powiadom o dostępności' lub poprzez e-mail.
  • ostatnie sztuki – dany towar się kończy.
  • dostępny – towar jest dostępny w większej ilości.
  • dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt. Można dokonać zakupu ale czas dostawy będzie powiększony o czas ściągnięcia produktu do naszego magazynu.
  • spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia.  Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje z linkiem, który należy kliknąć, aby potwierdzić zamówienie - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

 

termin otrzymania paczki = Twoja płatność + nasze pakowanie + dostawa kuriera

  


 Jakie występują formy dostawy?

 

Paczki wysyłamy zazwyczaj firmą kurierską INPOST. Możesz również, po wcześniejszym ustaleniu terminu odebrać zamówienie w punkcie odbioru (zobacz zakładka Kontakt).

»szczegółowy opis form dostawy

 


 Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. W zależności od wybranej formy płatności (przedpłata lub płatność za pobraniem) oraz sposobu dostawy, koszt przesyłki wynosi od 10,00 do 25,00 złotych za paczkę do 30kg. Możesz skorzystać z darmowej wysyłki, jeśli wartość Twojego koszyka będzie równa lub wyższa 250,00 zł. Jeśli zdecydujesz się odebrać zamówienie osobiście w sklepie we Wrocławiu, nie poniesiesz żadnych kosztów wysyłki.

 

»szczegółowy cennik dostaw

 


 Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • szybki przelew lub płatność kartą (Płatności Shoper),

»szczegółowy opis form płatności

 


 Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Oczywiście, możesz odebrać zamówienie w naszym punkcie odbioru, Robotnicza 1A, 53-607 we Wrocławiu (wejście od podwórka). Godziny pracy punktu i mapę znajdziesz w zakładce Kontakt. Przy odbiorze osobistym nie ponosisz dodatkowych kosztów. 

 


 Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Od 1.01.2020, według nowych przepisów, do kwoty zakupów 450 zł wystawiamy uproszczoną fakturę VAT, czyli paragon zawierający NIP nabywcy. Jest to dokument równoważny z fakturą, która posiadającą pełne dane firmy. Jeśli mimo wszystko chciałbyś/chciałabyś otrzymać fakturę z pełnymi danymi Twojej firmy, poinformuj nas o tym w okienku Uwagi.

Aby otrzymać uproszczoną lub pełną fakturę VAT, w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to dzień w którym pakujemy Twoją paczkę. Nie ma możliwości zmiany tej daty. Nie ma możliwości otrzymania faktury VAT, jeśli nie zaznaczysz tej opcji w trakcie składania zamówienia, podając nam NIP do faktury. Na Twoją prośbę możemy wystawić pełną fakturę do faktury uproszczonej (paragon z NIP), w tym przypadku paragon musi zostać u nas.

 


 Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie lub przez e-mail.

 


 Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie lub przez e-mail.

 


 Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy poprzez kuriera, w wiadomości email otrzymasz numer listu przewozowego oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

   


 Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Zgodnie przepisami produkty zakupione w internecie Konsument może zwrócić w ciągu 14 dni. Pamiętaj, że robiąc zakupy na firmę, tracisz możliwość dokonywania zwrotów. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl